måndag 13 augusti 2012

Var det detta jag köpte?!

För ett tag sedan vann jag en auktion avseende ljushållare gjorda av MW.
De var ju stämplade med hennes signatur och med lyckosolen. Så kul att hon också gjort ljushållare tänkte jag.

Det kanske hon har men det var inte det som dessa rackare är avsedda för.

Fick ett mail från en annan Mw samlare som upplyste mig om att det är små stapelbara burkar. Dessa godingar finns i flertalet storlekar. Vi har sett tre olika modeller men det finns säkert fler.


Man kan stapla dem så här om man vill.....

Men så här är det tänkt. Tillsammans med den lilla söta körsbärsburken som vi redan hade. Valfritt vilken som skall vara överst/underst.

Men eftersom vi nu har så många så kommer vi nog i alla fall använda dem som ljushållare.

3 kommentarer:

  1. Så söta - och så fint det blev tillsammans med körsbärsburken! Känner ju direkt att ni måste se till att skaffa minst lika många körsbärsburkar som ni har enfärgade! ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja vet...
      Tanken har slagit mig också.

      Radera