lördag 4 december 2010

Ett annorlunda inlägg

I dag hade vi den här kommentaren på bloggen till inlägget om kryddburkarna på Tradera. Det är sådant som sätter krydda på hela bloggandet.

Anonym sa...
Hej Helena/Ramon! Läser med nöje er blogg.
Jag träffade faktiskt MW i somras och då påpekade hon att hon fortfarande är väldigt förtjust och nöjd med dessa prickiga kryddburkar. Jag sa då till henne att jag skulle komplettera min kryddpepparburk med en vitpeppar. Och det har jag nu gjort till er förtret. Ber om ursäkt för det... Blev lite snopen att det var en smalare variant än den jag hade, men ni visste tydligen att den fanns i två storlekar. Jag kan inte utläsa det i er fina uppställning av burkar.
Förresten så hade jag med lite internetutskrifter som jag visade MW- bl a från er sida. Detta för att visa henne vilket intresse det fortfarande finns för hennes design. Hon blev glad och behöll dem....
Tack för en trevlig blogg! / Lars

3 december 2010 18:18


Vi blev så glada :)
Att få träffa Marianne hade varit helt fantastiskt. Att bara få sitta ner och gagga om alla dekorer, hur de uppkom, historia, tankar, ja allt och inget.

4 kommentarer:

  1. Du har inte föreslagit ett byte mot eran i den större storleken? Han ville ju hellre ha en större och ni en mindre.

    SvaraRadera
  2. vær så snill å se på mitt innlegg i gulthusisvingen og si litt om mitt svenske porselen:)
    Artig historie dette:)

    Lørdagshilsen fra Trine.)

    SvaraRadera
  3. Vilken fin kommentar Trine. Ha en underbar helg.

    Form55: Njä...är inte helt sugen på att byta bort den vi har. Dne ingår ju i ett par.
    Får fundera lite.

    SvaraRadera
  4. Vilken rolig kommentar ni fått, tänk vad mycket intressant man kan dyka på när man bloggar! :)

    SvaraRadera